سفارش تبلیغ
صبا ویژن
love magic

هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]

u کل بازدیدها : 20063

u بازدیدهای امروز : 15

u بازدیدهای دیروز : 3

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

پنج شنبه 84/5/13 ساعت 11:51 صبح

i اولین کلاس درس

مکتب شیطونی! ( کلاس اول) 

مکتب شیطونی! ( کلاس اول)   

خوب دیگه کلاس کاملا شروع شده! 

ببنید این چند نکته رو که میگم یا خوب یاد میگیرین یا یادداشت میکنین ولی باز هم بعدا یادش میگیرین!

_ از این روز به بعد نباید ناراحت باشین گریه کنین و لوس بازی در بیارین ( به خصوص دخترهای محترم!)

میزان جنبه و تحما شوخی های خودتون رو میبرین بالا که انشا الله که کلاسمون رو هم در رابطه با اون برگذار میکنیم!

گفته بودین کلمات قدیمی رو ترجمه کردم باید بگم> عزیزان من باید از صفر شروع کنم تا همه متوجه بشن! ( عجب حالی میده معلمی صحبت کردن ها! )

کتاب هم لازم ندارین همین ها که من میگم کافیه!

در اند شیطنتتتون هم حق بی تربیتی ندارین اگه بفهم این کار رو کردین از کلاس اخراجتون میکنم( اوه اوه چه جذبه ای اومدم به جان خودم برای اولین بار بود! نرنین توی ذوقم!)

به سر و وضعتون اهمیت بدین!

قسمت مهم دوست یابی ( اعم از دختر و پسر!)

دختر ها!!! ( قابل توجه اقایون منظوری ندارم ها!!!!!!!)

این موجودات بسیار ظریف!! نیاز به یه کم محبت و مهربانی دارن ( اقایون محترم لطفا خشانت بازی رو بذارین کنار زشته قباحت داره مثل پسر عموی من نباشین که دوست دخترشو میبینه هم چین میزنه پشتش بنده ی خدا دومتر پرت میشه اونور!)

البته از اون جایی که من امید ندارم بچه های وبلاگم با این اموزشهایی که بهشون دادم بتونن از این کار های لطیفانه انجام بدن! پس کسی رو انتخاب کنین که مثل خودتون پر شر و شور باشن .. اونوقت براشون چیزهای بامزه بگین مدام غافل گیرشون کنین و از این حرفها!

پسرها!!! ( مخصوص دخترها!)

بسیار قشر دورو اب زیه کاه خشن بی تربیت بی وفا !( حالا زیاد جدی نگیرین من دیروز با یه پسر دعوام شده قاطی کردم!)  خلاصه خانوم ها یه خوردهناز و  عشوه بیا حله ولی بازم از اونجایی که بچه های وبلاگم با همه فرق دارن شما ها باید تا میتونی شیطونی کنین و اتیش بسوزونن تا پسر ها هم با نگاه تحسین بر انگیز نگاهشون کنن! خوب اینم از این!

خوب اینم باشه براتون تا بفهمین دوستی یعنی چی!

فرهنگ لغت!

لوستر : وری وری ذاغارت

هوشنگ: دیگه باید ازش قطع امید کرد!

مرتیکه قاراشمیشه ( تیکه کلامه داییم! : یعنی اقای که قاطی کرده!

کلاس تموم شد اروم وسایلتون رو بردارین و برین جلسه بعد یادتون نره!


نوشته شده توسط: نازیکا

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

امروز تازه تر از دیروز!
[عناوین آرشیوشده]

*********************************

********************

:: درباره من ::

love magic

********************

:: لینک به وبلاگ ::

love magic

********************

:: آرشیو ::

زمستان 1384
تابستان 1384
بهار 1384

********************

:: دوستان من ::


********************

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ